Witaj

SILNIKI

Silniki 25-30 kM

25-30kM HP / kW • Typ silnika • Inline 3 Pojemność skokowa • 747 Max. prędkość obrotowa (obr/min) • 5500 – 6000 Alternator A/W • 18 amp / 226 watt Rekomendowane paliwo • Bezołowiowa 95 Rozruch • Electric Sterowanie • Big Tiller • Remote Długość kolumny • 20″ / 508 mm Przełożenie • 2.00:1 Waga *Najlżejszy model* • 98 kg Biegi • F-N-R Obudowa przekładni • Command Thrust

Silniki 9.9 kM

HP / kW • 9.9 / 7.3 Typ silnika • 2 w rzędzie Pojemność skokowa • 12.8 / 208 Max. prędkość obrotowa (obr/min) • 5000-6000 System zasilania paliwem • 2 zawory na cylinder, pojedynczy Alternator A/W • 6 amp / 76 watt Rekomendowane paliwo • Bezołowiowa 95 Rekomendowany olej • Mercury FourStroke Oil 10W-30 System ostrzegawczy zabezpieczenia silnika • Niskie ciśnienie oleju • Nadmierne obroty Rozruch • Electric • Ręczny Sterowanie • Remote • Rumpel Długość kolumny • 15″ / 381 mm • 20″ / 508 mm Przełożenie • 2.08:1 Waga *Najlżejszy model* • 38 kg

Silniki 15-20kM

20-15kM HP / kW • • • • • Typ silnika • 2 w rzędzie Pojemność skokowa • 21.4 / 351 Max. prędkość obrotowa (obr/min) • 5400-6100 System zasilania paliwem • 2 zawory na cylinder, pojedynczy Alternator A/W • 12 amp / 138 watt Rekomendowane paliwo • Bezołowiowa 95 Rekomendowany olej • Mercury FourStroke Oil 10W-30 System ostrzegawczy zabezpieczenia silnika • Niskie ciśnienie oleju • Nadmierne obroty Rozruch • Electric • Ręczny Sterowanie • Remote • Rumpel Długość kolumny • 15″ / 381 mm • 20″ / 508 mm